Hoe u uw bereik op Instagram kunt vergroten


marketing psychology books

Laten we eens kijken waar de dekking op Instagram van afhangt. Simpel gezegd: hoe meer abonnees met uw inhoud omgaan, hoe vaker u in zijn feed verschijnt. En vice versa. In Instagram-statistieken worden 3 soorten dekking weergegeven – dit is de dekking van berichten, de dekking van verhalen en de dekking van het account als geheel.

Publiceer uw galerij.

De truc is dat als de gebruiker de galerij in de feed zag en deze niet leuk vond, Instagram hem dit bericht opnieuw zal laten zien. Hij verandert gewoon de dia en toont de volgende foto uit de selectie. Hoe meer foto’s u in de galerij publiceert, hoe actiever het uw abonnees zal achtervolgen. Voor dekking is het beter dat mensen tot het einde door de galerij bladeren. Daarin kun je strips, life hacks, tutorials, recepten, interessante collecties plaatsen.

Laat een call-to-action achter.

Schrijf op wat je van je abonnees verwacht. Je kunt ook iedereen die de post heeft gezien, vragen hem leuk te vinden. Een andere optie is om een ​​enquête uit te voeren. Welke van de foto’s in de galerij is bijvoorbeeld beter – 1,2,3. U kunt abonnees uitnodigen om hun vragen in de opmerkingen te stellen, vervolgens de beste te kiezen en de antwoorden op elke vraag in afzonderlijke berichten of verhalen te plaatsen. Deze methode is ook geweldig omdat je gratis ideeën voor inhoud hebt.

 Gebruik interactiviteit in verhalen.

Interactieve inhoud heeft een goed boeiend effect. Maak quizzen en tests, gebruik schuifregelaars, nodig abonnees uit voor privéchats, maak polls (met een call-to-action, zoals we hierboven schreven).

Plaats je video.

Video’s worden veel vaker vertoond. Tegelijkertijd, wanneer een gebruiker een video van de aanbevolen video opent, wordt de volgende video automatisch geopend – dit kan ook uw video zijn. Weet je niet zeker wat je moet fotograferen? In 2019 was er een trend in video’s waarbij je je echte zelf liet zien. Bijvoorbeeld momenten achter de schermen van werkprocessen, wat je in je vrije tijd doet, hoe de voorbereidingen voor de lancering van een nieuw product verlopen, hoe de video werd gefilmd, enzovoort. In 2020 zet de trend om dergelijke video’s te maken zich voort.

Kies het perfecte moment om te posten.

Idealiter plaats je berichten op een moment dat het grootste aantal van je abonnees online is en klaar is om te liken en te reageren. Maar houd er rekening mee dat als je post tijdens de zogenaamde prime time, de concurrentie groter is vanwege publicaties die op dat moment uitkomen. In de statistieken van het bedrijfsprofiel kunt u zien hoe laat het publiek het meest actief is.

Analyseer uw InstaHero-account om het ideale moment te vinden om op uw publiek te posten.

Hoe controleer je de zuiverheid van je publiek?

Op deze manier krijg je basisgegevens over de kwaliteit van je publiek. Bovendien kunt u met behulp van de service de monitoring van de dynamiek van wijzigingen configureren en abonnees van lage kwaliteit blokkeren.

Doe wedstrijden.

Bijvoorbeeld een wedstrijd met opmerkingen. De dekking van dergelijke berichten is 10 keer hoger dan die van reguliere berichten. Dit heeft over het algemeen gevolgen voor het bereik van het account als geheel. U kunt abonnees vragen om niet alleen een opmerking achter te laten, maar ook om 2-3 vrienden erin te markeren met het @ -symbool voor hun bijnaam. Vrienden ontvangen meldingen dat ze zijn gemarkeerd, ze kunnen naar je account gaan en zich zelfs abonneren. Maar je moet deze methode niet gebruiken in alle wedstrijden op rij.

Advertenties weergeven.

De gemakkelijkste manier is om voor het publiek te betalen, maar dit heeft geen invloed op het organische bereik. Aan de andere kant, als het publiek dat op deze manier wordt aangetrokken in de toekomst actief zal zijn, zal dit nog steeds het bereik beïnvloeden. Richt u dus op de kwaliteit van uw inhoud, zelfs als u betaalde advertenties bestelt.

Reageer op opmerkingen.

Als je opmerkingen onder je berichten ziet, probeer ze dan onmiddellijk te beantwoorden. Het is beter als dit geen anoniem antwoord is, zoals “dank je wel”, maar een gedetailleerde opmerking of een soort vraag. U kunt een dialoog aangaan met de gebruiker.

Wees actief in verhalen, start live-uitzendingen.

Reageer op opmerkingen in Verhalen, bied aan om u rechtstreeks te schrijven. Live streaming is een andere geweldige manier om je bereik te vergroten. Hiermee kunt u de populariteit van uw account behouden en tijdens dergelijke uitzendingen zijn abonnees het meest actief.

…..en nog meer here «Road to 100k Instagram Followers»!

instagram followers ad campaign

https://marketingbook.shop/