Hoe u uw bereik op Instagram kunt vergroten


marketing psychology books

Laten we eens kijken waar de dekking op Instagram van afhangt. Simpel gezegd: hoe meer abonnees met uw inhoud omgaan, hoe vaker u in zijn feed verschijnt. En vice versa. In Instagram-statistieken worden 3 soorten dekking weergegeven – dit is de dekking van berichten, de dekking van verhalen en de dekking van het account als geheel.

Publiceer uw galerij.

De truc is dat als de gebruiker de galerij in de feed zag en deze niet leuk vond, Instagram hem dit bericht opnieuw zal laten zien. Hij verandert gewoon de dia en toont de volgende foto uit de selectie. Hoe meer foto’s u in de galerij publiceert, hoe actiever het uw abonnees zal achtervolgen. Voor dekking is het beter dat mensen tot het einde door de galerij bladeren. Daarin kun je strips, life hacks, tutorials, recepten, interessante collecties plaatsen.

Laat een call-to-action achter.

Schrijf op wat je van je abonnees verwacht. Je kunt ook iedereen die de post heeft gezien, vragen hem leuk te vinden. Een andere optie is om een ​​enquête uit te voeren. Welke van de foto’s in de galerij is bijvoorbeeld beter – 1,2,3. U kunt abonnees uitnodigen om hun vragen in de opmerkingen te stellen, vervolgens de beste te kiezen en de antwoorden op elke vraag in afzonderlijke berichten of verhalen te plaatsen. Deze methode is ook geweldig omdat je gratis ideeën voor inhoud hebt.

 Gebruik interactiviteit in verhalen.

Interactieve inhoud heeft een goed boeiend effect. Maak quizzen en tests, gebruik schuifregelaars, nodig abonnees uit voor privéchats, maak polls (met een call-to-action, zoals we hierboven schreven).

Plaats je video.

Video’s worden veel vaker vertoond. Tegelijkertijd, wanneer een gebruiker een video van de aanbevolen video opent, wordt de volgende video automatisch geopend – dit kan ook uw video zijn. Weet je niet zeker wat je moet fotograferen? In 2019 was er een trend in video’s waarbij je je echte zelf liet zien. Bijvoorbeeld momenten achter de schermen van werkprocessen, wat je in je vrije tijd doet, hoe de voorbereidingen voor de lancering van een nieuw product verlopen, hoe de video werd gefilmd, enzovoort. In 2020 zet de trend om dergelijke video’s te maken zich voort.

Kies het perfecte moment om te posten.

Idealiter plaats je berichten op een moment dat het grootste aantal van je abonnees online is en klaar is om te liken en te reageren. Maar houd er rekening mee dat als je post tijdens de zogenaamde prime time, de concurrentie groter is vanwege publicaties die op dat moment uitkomen. In de statistieken van het bedrijfsprofiel kunt u zien hoe laat het publiek het meest actief is.

Analyseer uw InstaHero-account om het ideale moment te vinden om op uw publiek te posten.

Hoe controleer je de zuiverheid van je publiek?

Op deze manier krijg je basisgegevens over de kwaliteit van je publiek. Bovendien kunt u met behulp van de service de monitoring van de dynamiek van wijzigingen configureren en abonnees van lage kwaliteit blokkeren.

Doe wedstrijden.

Bijvoorbeeld een wedstrijd met opmerkingen. De dekking van dergelijke berichten is 10 keer hoger dan die van reguliere berichten. Dit heeft over het algemeen gevolgen voor het bereik van het account als geheel. U kunt abonnees vragen om niet alleen een opmerking achter te laten, maar ook om 2-3 vrienden erin te markeren met het @ -symbool voor hun bijnaam. Vrienden ontvangen meldingen dat ze zijn gemarkeerd, ze kunnen naar je account gaan en zich zelfs abonneren. Maar je moet deze methode niet gebruiken in alle wedstrijden op rij.

Advertenties weergeven.

De gemakkelijkste manier is om voor het publiek te betalen, maar dit heeft geen invloed op het organische bereik. Aan de andere kant, als het publiek dat op deze manier wordt aangetrokken in de toekomst actief zal zijn, zal dit nog steeds het bereik beïnvloeden. Richt u dus op de kwaliteit van uw inhoud, zelfs als u betaalde advertenties bestelt.

Reageer op opmerkingen.

Als je opmerkingen onder je berichten ziet, probeer ze dan onmiddellijk te beantwoorden. Het is beter als dit geen anoniem antwoord is, zoals “dank je wel”, maar een gedetailleerde opmerking of een soort vraag. U kunt een dialoog aangaan met de gebruiker.

Wees actief in verhalen, start live-uitzendingen.

Reageer op opmerkingen in Verhalen, bied aan om u rechtstreeks te schrijven. Live streaming is een andere geweldige manier om je bereik te vergroten. Hiermee kunt u de populariteit van uw account behouden en tijdens dergelijke uitzendingen zijn abonnees het meest actief.

…..en nog meer here «Road to 100k Instagram Followers»!

instagram followers ad campaign

https://marketingbook.shop/

Experts in Webdesign

webdesign brugge

Bent u op zoek naar een webdesigner voor website of ander webdesign? Dan ben je hier aan het juiste adres! Met onze offerteservice kunt u gratis en gratis meerdere offertes aanvragen bij webdesigners in de regio. Door enkele vragen in te vullen en uw plan verder uit te werken, kunt u binnen 2 minuten een offerte aanvragen.

Afhankelijk van je project ontvang je binnen 24 uur meerdere lauweren. Daarom kunt u de voordelen van uw portfolio, klantrecensies en uw innerlijke rust waarderen en wijzigingen aanbrengen voor uw favoriete webdesigner.

Wanneer u besluit de detailhandel de website te laten gebruiken, kunt u het webontwerp voor u uitleggen, maar er zijn veel dingen om te onthouden. Ten eerste is het belangrijk om te begrijpen dat webdesign uit twee brede delen bestaat, namelijk:

Hoe ziet de website eruit Technisch gezien, wat is het gewicht van de website-organisatiestructuur van het bedrijf? Hoe webdesigner kiezen voor andere webdesignkosten? Het oude webdesign werkt het webdesignbureau voor zoekmachineoptimalisatie bij.

Iedereen wil een mooie website

Het ontwerp van uw website is eigenlijk alleen het uiterlijk van de website. Dit is doorslaggevend omdat grafisch ontwerp mensen een goed gevoel moet geven op uw website. Deze website geeft mensen doorgaans een eerste indruk van uw bedrijf. Webdesign speelt ook een doorslaggevende rol in gebruiksvriendelijkheid en duidelijkheid. Hoe snel kunnen bezoekers volgen waarnaar ze op zoek zijn en is alles duidelijk en gemakkelijk te lezen? De bedrijfswebsite is een verlengstuk van uw offline bedrijf, daarom wordt aangeraden om dezelfde huisstijl te gebruiken.

Het belang van een technisch goede website Zodra de esthetische aspecten van webdesign zijn afgerond, is de website technisch ingericht. Op het gebied van webdesign zijn er tegenwoordig veel mogelijkheden. U kunt ervoor kiezen om een ​​normale website onder in de html- of contentmanagementstructuur (cms) in te voegen. Tegenwoordig hebben de meeste websites een contentmanagementsysteem. Hierdoor is het mogelijk om (zelf) aanpassingen te doen aan de website.

Wilt u uw website regelmatig updaten met nieuwe producten of bedrijfsnieuws, dan is dit inderdaad een aanrader. Het kost meer tijd om zo’n website te evalueren, maar je krijgt veel beloningen. Wil je cms? Het was dus heel attent om dit aan de webdesigner uit Brugge te laten zien. Voorbeelden van structuren voor inhoudsbeheer zijn wordpress, joomla of drupal. Het is ook gebruikelijk dat webdesigners of webagenten CMS ontwikkelen om websites te bouwen. Door het beheer gedeelte van het CMS kun je zelf afbeeldingen toevoegen of tekst aanpassen / uitbreiden. Met standaard klassiek html-webdesign heb je meer technische kennis nodig.

Wie kiest webdesign?

Tegenwoordig is een website net zo belangrijk als een telefoon. Uw klanten verwachten elk groot of klein winkelbedrijf op internet te vinden. Een website krijgen is de zichtbaarheid vergroten. Vroeg of laat verschijnen al uw klanten uiteindelijk op uw website. Daarom is het essentieel dat het webdesign uw winkelbedrijf weerspiegelt, goede functionaliteit heeft en ergonomisch is voor elk type apparaat. Is het zo? Op deze manier verdwijnen (potentiële) klanten snel. Het doel van de website is om potentiële klanten te informeren, verkopen of overtuigen om uw belofte na te komen. In alle gevallen kunt u webdesign kiezen om de dekking uit te breiden en de naamsbekendheid te vergroten.

De website moet passen bij uw handelsimago en moet ergonomisch zijn. De capaciteit van de website moet worden aangepast aan wat uw bezoekers / klanten willen weten. Het maken van een website is erg belangrijk voor uw bedrijf en het beoordelen van webdesign is wat u als ondernemer of bedrijf wilt. Veel mensen denken dat het een kinderzaak is om het ontwerp van websites te evalueren, maar we kunnen concluderen dat dit niet het geval is. Vandaag is een belangrijke stap richting meer klanten en populariteit. Denk bijvoorbeeld goed na over het glow-effect dat gebruikt moet worden, maar overweeg ook hoe je het logo in het webdesign integreert.

Tegenwoordig zijn alle details belangrijk. Gelukkig kan een professionele webdesigner, websitebouwer of webbureau u helpen. Alleen wanneer alle functies van webdesign duidelijk in de lijst staan, kunnen deze functies vanuit Brugge worden doorgestuurd naar de webdesigner. Zo kunt u altijd zorgen voor een uitstekend eindresultaat dat aan alle verwachtingen voldoet behalve de trailer.

Hoeveel kost een website?

Als u websiteontwerpers vandaag de dag websites wilt laten maken, moet u weten welke prijskaartjes zijn bijgevoegd. Hoe nauwkeurig een website kost, hangt nog steeds nauw samen met verschillende factoren. Enkele van deze factoren zijn:

Het type webdesign van het onderliggende systeem (html, wordpress, drupal, joomla, etc.), het toepassingsgebied van seo (geoptimaliseerde website + linkconstructie), de inhoud van de website (wie levert tekst en afbeeldingen?) Elke ondersteuning na levering (al dan niet betaling).

Maak een website: Wereldwijde lof Niet elke webdesigner gebruikt dezelfde eer om een ​​website of webdesign te maken. Meestal hangt dit volledig af van uw wensen. We hebben de onderstaande kennisoverdracht geprobeerd en hebben u geprezen voor het schetsen van deze natuurlijke presentatie. Wilt u de kosten ervan toegeven? Vraag een vrijblijvende offerte aan en vergelijk!



Neem contact met ons op en we bespreken verschillende mogelijkheden.

E-mail: info@webdevelopmentapp.com 
BE: +32 499 41 46 24 
Franklin Rooseveltplaats 12, 2060 Antwerpen, Belgie

https://webdevelopmentapp.com/nl/