Vlaanderen in bedrijf
Image default
Zakelijke dienstverlening

De telefoonnummers van jouw favoriete webshops op een rij

Zalando bellen vast iets dat jij regelmatig doet. Maar ja, die telefoonnummers van klantenservices zijn zo moeilijk te onthouden. Daar hebben wij iets op gevonden! Klantenservicetelefoon beheert een database van klantenservicenummers én belangrijke bedrijfsgegevens. Kijken we naar Zalando dan kun je lezen wanneer de firma is opgericht, door wie en in welke landen er vestigingen zijn. We vertellen ook wat je er allemaal kunt kopen en via welke social media Zalando te volgen is. De welkomstboodschap hebben we uitgeschreven en hierdoor weet je dat je je bestelnummer bij de hand moet hebben.

Doordeweeks heb je Otto zo te pakken!

Op maandag tot en met vrijdag kun je Otto bellen tussen 08.00 en 21.00 uur. Zaterdag zijn de medewerkers van 09.00 tot 17.00 uur te bereiken. En zijn allerlei redenen om Otto te bellen. Je hebt een vraag over de nieuwe collectie. Er klopt iets niet op de factuur die je hebt ontvangen. Of je wilt weten wanneer je je bestelling kunt verwachten. De eerste woorden die je hoort als je de klantenservice van Otto belt, zijn de volgende. “Welkom bij Otto. Om u zo goed mogelijk van dienst te zijn, vragen wij u een keuze te maken. 1 Wilt u bestellen of retourneren. 2 Voor uw overige vragen.” Een gesprek kost 60 eurocent. De gebruikelijke belkosten zijn niet inbegrepen. Tot slot wat leuke feitjes over Otto. Aanvankelijk was het een postorderbedrijf dat een paar keer per jaar een dikke catalogus huis aan huis verspreidde. Anno nu beschikt Otto over een overzichtelijke website. Het assortiment is gerangschikt in rubrieken als multimedia, huishoudelijk, tuin & klussen. En natuurlijk kleding en badmode.

Voor meer info : bezoek de site