De telefoonnummers van jouw favoriete webshops op een rij

Zalando bellen vast iets dat jij regelmatig doet. Maar ja, die telefoonnummers van klantenservices zijn zo moeilijk te onthouden. Daar hebben wij iets op gevonden! Klantenservicetelefoon beheert een database van klantenservicenummers én belangrijke bedrijfsgegevens. Kijken we naar Zalando dan kun je lezen wanneer de firma is opgericht, door wie en in welke landen er vestigingen zijn. We vertellen ook wat je er allemaal kunt kopen en via welke social media Zalando te volgen is. De welkomstboodschap hebben we uitgeschreven en hierdoor weet je dat je je bestelnummer bij de hand moet hebben.

Doordeweeks heb je Otto zo te pakken!

Op maandag tot en met vrijdag kun je Otto bellen tussen 08.00 en 21.00 uur. Zaterdag zijn de medewerkers van 09.00 tot 17.00 uur te bereiken. En zijn allerlei redenen om Otto te bellen. Je hebt een vraag over de nieuwe collectie. Er klopt iets niet op de factuur die je hebt ontvangen. Of je wilt weten wanneer je je bestelling kunt verwachten. De eerste woorden die je hoort als je de klantenservice van Otto belt, zijn de volgende. “Welkom bij Otto. Om u zo goed mogelijk van dienst te zijn, vragen wij u een keuze te maken. 1 Wilt u bestellen of retourneren. 2 Voor uw overige vragen.” Een gesprek kost 60 eurocent. De gebruikelijke belkosten zijn niet inbegrepen. Tot slot wat leuke feitjes over Otto. Aanvankelijk was het een postorderbedrijf dat een paar keer per jaar een dikke catalogus huis aan huis verspreidde. Anno nu beschikt Otto over een overzichtelijke website. Het assortiment is gerangschikt in rubrieken als multimedia, huishoudelijk, tuin & klussen. En natuurlijk kleding en badmode.

Voor meer info : bezoek de site

Windows server 2016 trainingen

Op 12 oktober 2016 is er dan eindelijk een nieuwe versie van het bekende besturingssysteem voor zakelijk gebruik Windows Server gelanceerd “Microsoft Windows Server 2016”. Dit besturingssysteem is met deze versie verder vernieuwd op het gebied van de laatste beveiligingsopties, snelheid en beschikbaarheid. De software is nu nog betrouwbaarder geworden en veel bedrijven kunnen nu migreren vanuit de vorige versies. Maar natuurlijk is het belangrijk dat hier ook de juiste kennis voor wordt ingezet. Kennis die natuurlijk moet worden opgedaan door training voor consultants en beheerders in het werkgebied van datacenters en of systeembeheer.

 

De verschillende trainingsvormen

Om daadwerkelijk de benodigde kennis voor Windows Server 2016 eigen te maken is het belangrijk om een keuze te maken voor de juiste leervorm. Veel consultants zullen hun certificaten willen behalen om actuele kennis ook direct bij te kunnen werken. Het kan dan handig zijn om een upgrade cursus als de MOC20743 te gaan volgen om hierna met het examen 70-743 af te sluiten. Ook kan met bijvoorbeeld de bootcamp training van 3 dagen in versneld tempo met zelfstudie alle nieuwe onderwerpen voor Windows Server 2016 worden getraind. Wanneer er voor het eerst wordt gestart met Windows Server is het verstandiger alle individuele trainingen te volgen en per onderdeel ook daadwerkelijk te certificeren. De examens 740, 741 en 742 moeten hiervoor individueel behaald worden.

 

Waar kun je deze trainingen volgen?

Wanneer je een professionele begeleiding wilt ontvangen en of hierbij naast het cursusmateriaal ook optimaal getraind wilt worden is het verstandig de trainingen en examens bij Tailor iT Training te volgen. Naast verschillende landelijke opleidingslocaties zijn alle trainers voor hun vakgebied gediplomeerd. Nog belangrijker is de praktische kennis die hierbij komt kijken. Ook is het mogelijk een training op maat aan te vragen en voorziet deze opleider in een uitstekende nazorg.  

Voor meer info : bezoek de site

Kunststof bakken en pallets geleverd met goede service

Wanneer u kunststof pallets of bakken gaat bestellen is het een goed idee dit te doen bij een erkende leverancier. Hier kunt u namelijk rekenen op goede voorwaarden voor uw aankoop. Klanten zijn verzekerd van een snelle service, want het bedrijf kan altijd leveren uit eigen voorraad. Nadat u een bestelling heeft gedaan via de webshop, kunt u in korte tijd gebruikmaken van de aangeschafte kunststof pallet of kunststof bak. Mocht het product onverhoopt niet aan de verwachtingen voldoen, dan is het mogelijk om de bak of de pallet retour te sturen naar Alpac. Op online bestellingen zit een retourgarantie van tien dagen. Klanten hebben dus meer dan voldoende tijd om te zien of de kunststof pallets en bakken naar wens zijn.

Kwalitatief hoogwaardige kunststof bakken en pallets

Het is vanzelfsprekend dat u uw hoogwaardige kunststof bakken en pallets haalt bij een gespecialiseerde leverancier. Zo een erkende leverancier is Alpac, een bedrijf dat samenwerkt met diverse spuitgietfabrikanten door heel Europa. Door dit samenwerkingsverband is het bedrijf in staat om duurzame, kosteneffectieve en klantgerichte oplossingen te bieden. Daarnaast heeft Alpac een uitgebreid en veelzijdig aanbod waar de klant uit kan kiezen. Alle producten uit het assortiment zijn van Europese kwaliteit. Daarnaast behoort een service op maat natuurlijk ook tot de mogelijkheden. Kunststof bakken en pallets kunnen volledig naar de wens van de klant worden gerealiseerd. Bij Alpac heeft u de garantie op een bak of pallet die aan al uw eisen voldoet.

Kunststof bakken en pallets in verschillende soorten en maten

Heeft u voor bepaalde toepassingen in uw bedrijf kunststof bakken of kunststof pallets op maat nodig? Dat is mogelijk bij een specialist op het gebied, zoals Alpac. Dit bedrijf produceert namelijk deze bakken en pallets in allerlei verschillende soorten en maten. Klanten die een kunststof bak met een geperforeerde bodem, een dichte bodem of dichte wand nodig hebben, kunnen bij Alpac terecht. Ook voor speciale vleeskratten, broodkratten of een krat met een scharnierend deksel zit u goed bij dit deskundige bedrijf. Verder realiseert Alpac met grote regelmaat op maat gemaakte pallets en het bedrijf blijft bezig met het ontwikkelen van nieuwe modellen en nieuwe series kunststof bakken en pallets.

Voor meer info : bezoek de site

Duurzaam ontworpen industriële stofzuigers voor schoonmaakbedrijven

Iedere schoonmaakbedrijf moet over een aantal industriële stofzuigers beschikken. Enkel dan kunnen schoonmakers hun werkruimtes goed schoonmaken. Professionele schoonmaakbedrijven moeten natuurlijk uitstekende materialen gebruiken om hun klanten de beste service en kwaliteit te kunnen leveren. Met de juiste industriële stofzuigers kan gezorgd worden voor betere prestaties in een concurrerende markt. Hiermee kan snel en efficiënt schoongemaakt worden, tegen lagere operationele kosten. De meeste industriële stofzuigers hebben gecertificeerde HEPA fillers en zijn erg stil. Hierdoor is het mogelijk om overdag schoon te maken, bijvoorbeeld op kantoren en andere werkomgevingen. Hierdoor kunnen de kosten verlaagd worden om zo een nog concurrerendere positie in de markt in te nemen. Het is dan slim om te kiezen voor een industriële stofzuiger die eenvoudig in gebruik is dankzij een duurzaam ontwerp.

Industriële stofzuigers voor het opzuigen van gevaarlijk stof

Hoe ruim je gevaarlijke stoffen op? Daarvoor kun je het best veilige industriële stofzuigers voor gebruiken. Gevaarlijk stof opzuigen kan niet met elke huis-tuin-en-keuken stofzuiger. Dit moet gedaan worden met professionele, industriële stofzuigers van uitstekende kwaliteit. In diverse gevallen komt het voor dat er regelmatig gevaarlijke stoffen opgezogen moeten worden. Het is dan belangrijk om gebruik te maken van industriële stofzuigers met speciale HEPA- en ULPA-filters. Deze bieden hoge en ultrahoge efficiëntie en zijn gecertificeerd in overeenstemming met de strenge EN 1822-1 norm. Deze filters kunnen alle potentieel gevaarlijke stofconcentraties aan. Er zijn namelijk drie stofklassen die geïdentificeerd worden als een gezondheidsrisico. Laag risico, medium risico, en hoog risico. Het is belangrijk om de industriële stofzuigers te kiezen die passen bij de aanwezige stofconcentraties.

Gereedschappen schoon houden met industriële stofzuigers

Ook gereedschappen zijn zeer lastig schoon te maken. Met de juiste industriële stofzuigers komt u echter een heel eind. Het is belangrijk om gereedschappen in de bouw schoon te houden. Zo verliezen ze hun werking niet en kunnen ze nog lang meegaan. Daarnaast is het belangrijk om de ruimte waarin gebouwd wordt goed schoon te houden. Dit kan met industriële stofzuigers, die speciaal gemaakt zijn voor de bouw. Deze industriële stofzuigers zijn betrouwbaar en duurzaam en kunnen gebruikt worden onder zeer zware omstandigheden. Er kan bijvoorbeeld stof en vuil in grote hoeveelheden opgeveegd worden. Bijvoorbeeld handig als laatste schoonmaal van een bouwproject, om de omgeving geheel schoon en stofvrij op te kunnen leveren. Industriële stofzuigers zijn dan de perfecte oplossing voor in de bouw.

Voor meer info : bezoek de site

Kantoorinrichting Breda, Oosterhout, Utrecht, Amsterdam: creëer een inspirerende werkplek

Het is mogelijk om een inspirerende werkplek te creëren. Een goede kantoorinrichting in Breda, Oosterhout, Utrecht en Amsterdam is daarbij van groot belang. De werkplek zelf dient een passend ontwerp te krijgen. In dit ontwerp komen de organisatie waarvoor het ontwerp bedoelt is en de mensen die er werken samen. De meters die beschikbaar zijn worden optimaal benut. Er wordt nagedacht over routing per afdeling en tussen diverse afdelingen. Ook worden de beschikbare meters ingedeeld naar wet- en regelgeving omtrent de brand- en Arbo voorschriften. Het is belangrijk dat een ontwerp verbindt en inspireert. Dat het mensen tot bijzondere prestaties verleidt. Daarom is maatwerk bij project- en kantoorinrichting vereist. Het is verstandig hiervoor vooraf een offerte aan te vragen bij een specialist.

Projectinrichting en kantoorinrichting Breda, Oosterhout, Utrecht, Amsterdam: accessoires

Projectinrichting en kantoorinrichting Breda, Oosterhout, Utrecht, Amsterdam is niet compleet zonder accessoires. Zaken als kapstokken, matten, tijdschrifthouders. Ze zijn essentieel op het kantoor. Deze schaft u natuurlijk ook aan bij de specialist. De meeste partijen die projectinrichting en kantoorinrichting verzorgen bieden ook de mogelijkheid om accessoires aan te schaffen. Dat is wel zo makkelijk want zo stemt u eenvoudig alle onderdelen op elkaar af. Bij accessoires kunt u ook denken aan kabelmanagement, monitor armen en CPU houders. Een complete kantoorinrichting die aan alle wensen voldoet. Bezoek de showroom van een specialist om ideeën op te doen. Medewerkers voorzien u hier graag van advies op maat.

Projectinrichting en kantoorinrichting Breda, Oosterhout, Utrecht, Amsterdam: projectmanagement

Projectinrichting en kantoorinrichting Breda, Oosterhout, Utrecht, Amsterdam: projectmanagement uit laten voeren door een specialist verzekerd u van kantoorinnovaties. De projectmanager die de projectinrichting leidt, is de schakel tussen de opdrachtgever en de uitvoerende partij(en). Deze is verantwoordelijk voor de planning, aansturen van de uitvoerende partij(en) en bewaakt tevens het te besteden budget. Vaak voert een specialist op het gebied van project- en/of kantoorinrichting deze functie van manager zelf uit. Hiermee wordt de kwaliteit van dienst te allen tijde gewaarborgd en dat is prettig om te we ten. Hierdoor worden zelfs de meest complexe projecten succesvol afgerond.

Voor meer info : bezoek de site

Betere prestaties door luxe kantoormeubelen en speciaal kantoormeubilair

Uit onderzoek blijkt dat luxe kantoormeubelen en speciaal kantoormeubilair kunnen leiden tot betere prestaties van werknemers. In een niet-inspirerende en oncomfortabele omgeving gaat de productiviteit aanzienlijk omlaag. Dit is natuurlijk niet de bedoeling. Zo is de akoestiek erg belangrijk; werknemers zijn snel afgeleid door omgevingsgeluid. Daarnaast is het ook belangrijk om een goede samenwerkingsplek te hebben; met Het Nieuwe Werken komen veel mensen alleen nog op kantoor om te overleggen met collega’s. Daar moet de omgeving zich dan wel voor lenen. Laat u adviseren over de luxe kantoormeubelen die hiervoor nodig zijn. Dit verhoogt de werkzin en de prestaties, en dat is natuurlijk waar u naar op zoek bent.

Luxe kantoormeubelen en ander kantoormeubilair op maat gemaakt

Bent u op zoek naar nieuwe luxe kantoormeubelen? Zoals banken, lockers, kasten, ladeblokken of ander kantoormeubilair? Dan bent u aan het juiste adres bij Brokx Projectinrichting. Er worden niet zomaar kantoormeubelen geleverd; het kantoormeubilair kan op maat worden gemaakt. Kiest u voor een modern design met flexibele werkplekken? Of voor een traditionele inrichting? U kunt terecht in de showroom voor advies over de juiste kantoorinrichting voor uw kantoor. Daarnaast kunt u bij Brokx Projectinrichting niet alleen terecht voor luxe kantoormeubelen, maar ook voor raambekleding, vloerafwerking, accessoires en verlichting. U kunt bij ons ook terecht voor oplossingen op maat, alvorens we de mogelijkheden met u bespreken.

Kantoorinrichting is meer dan alleen luxe kantoormeubelen en ander kantoormeubilair

Uw kantoor is aan renovatie toe. Is het erg verouderd, of is de manier van werken zodanig veranderd dat het kantoor niet meer past bij uw bedrijf? Dan is het van belang om uw kantoor opnieuw in te richten. Echter is kantoorinrichting meer dan alleen het vervangen van kantoormeubilair en het toevoegen van luxe kantoormeubelen. Er moet veel meer dan dat gebeuren. Er moet een gedegen ontwerp komen wat zorgt voor een kantoor dat helemaal past bij uw nieuwe manier van werken. De specialisten van Brokx Projectinrichting helpen u daar graag bij. Kom naar de showroom om het gehele assortiment te bekijken en laat u adviseren.

Voor meer info : bezoek de site